Sivut

keskiviikko 1. tammikuuta 2014

Vuoden hauskimmat sukat / The funniest socks of the year

Missä neuloimme kerran blogissa oli viime vuonna joulukalenteri (johan tämä uusi vuosi on kestänyt melkein 23 tuntia...). Minäkin osallistuin.

Last year (yeah yeah yeah, it's been 2014 for almost 23 hours) Missä neuloimme kerran blog had an advent calendar. I too participated. 

Tässä lopputulos. Sain omani valmiiksi vasta 27. päivä, koska piti olla joulunpyhät sukuloimassa mörkömiehen kotikotona eikä mulla ollut jämälankapussia mukana. Ja nää on olleet jalassa siitä asti. Ihanat.

Here's the result. I finished mine on the 27th, since we were in mörkömies's parents home during the holidays and I didn't take the scrap yarn bag with me. But I've been wearing these ever since. I love them. 



ohje / pattern: Jämälankavillasukkajoulukalenteri by Vyyhti & Neulisti
langat / yarns: Novita Pikkusisko, Wollmeise Pure, Väinämöinen, Lanitium ex Machina Sukka, Trail Socks, Fliegende Undertasse, Drops Fabel, Opal uni 4 fach, Regia Zoofari, Sandesgarn Sisu & Sisu Fantasy, Shibui Knits Sock, Hopeasäie Sukka, Trekking hand-art, Austerman Step Classic, Zauberball, Regia Galaxy Color
puikot / needles: 2,5mm
total: 79 g

Sukat neuloin 66 silmukalla (ohjeesta poiketen) ja kantapäähän otin mallia tästä.Varressa on 15 kerrosta 2o, 2n joustinta.

I knitted my socks with 66 sts (different from pattern) and followed directions from these socks for the heel. I knitted 15 rows of 2x2 rib for the cuff.

Mut nyt mä haluan lisää jämälankasukkia.

But now I want more scrap yarn socks.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti