Sieltä yhdeltä reissulta ostin myös värikkään vyyhdin wollmeise twiniä. Siitä tuli huivi. Kihokkihuivi.
From that one trip I bought a skein of colorful wollmeise twin. Which ended up being scarf. A sundew scarf.
Sonnentau by Lea Viktoria
lanka / yarn: Wollmeise Twin, Maharani
puikot / needles: 3,5mm
kihokki@ravelry
Aika hieno huivi onkin. Vaikka itse sanon. Tuolta ohjesivulta voi katella tarkemmin huivin mallia, ite odottelen kesää että saan otettua lisää kuvia suolla. The scarf is pretty cool. Atleast I think so. More pictures about the shape of the scarf can be found in the pattern page. I'm waiting for spring and taking pictures on a swamp.
Alakuvassa huomatkaa äitin valmistujaislahjaksi ostama koru. Ihana. Sain kummeilta siihen sopivat korvikset ja nekin on aikasta kivat.
On the bottom picture, mum bought me a necklace for graduation present. I love it. My godmother and godfather bought matching earrings and they are pretty cool too.
Niille kahdelle muulle kihokille ei kuulu ihan hirveen hyvää. Ranger saattoi tuoda mukanaan kirvoja ja ne kirvat levisivät sitten kaikkialle. Niitä oli jopa chileissä ja nepissä, mutta niistä ne saatiin karkotettua. Tosin Ranger ja Rambo ehkä olivat kirvainvaasion uhreja. Kattellaan miten kävi.
The other two are not doing that well. Ranger might have bought fleas from the store and they infestated everything. Even chilis and tropical pitcher plant had their share, but luckily we got rid of them. Unfortunately, Ranger and Rambo may not have survived. We'll see.



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti