Sivut

tiistai 22. lokakuuta 2013

Niitä Uutisia / The News

Sain tänään paketin. No oikeesti se oli kuitenkin violetti kassi, koska posti sössi eikä toimittanut kotiin niinku piti vaan hain tuosta lähipostista. Ei siitä sen enempää.

I got a parcel today. Oh well, actually it is a purple bag, since the post screwed up and stuff happened.

Siellä sisällä oli mustia kirjoja.

There were black books inside.

 Joo, se on valmis!

Yes, it's finished!

 Tämä taas ei ole. Mun dippatyöpeitto.

On the other hand, this isn't. My thesis blanket. 

 Viimeisellä oikolukukierroksella virkkasin muuten tällaisen. Nyt on kaikki satunnaiset patalappulangat tuhottu.

During the last proof-reading round I crocheted this. Now all the random potholder yarns are gone. 






Isoäidin keittiössä, by Ulla Ralli
langat / yarns: Artesano merino superwash, Gjestal Janne & Sandnes Smart
koukku / hook: 4 mm
72 g

Ei kyllä uskoisi, että olen tuon kirjan kirjoittanut englanniksi ja saanut siitä vielä nelosen. Ei ainakaan näistä blogiteksteistä.

My grade for the thesis was 4 (5 being the best grade). Which I find rather hard to believe, if you have read my blog posts.

1 kommentti: