My godmother had a major surgery in July and after it over a month in a hospital. After she got home, I decided to made her a pair of get-well-soon-socks.
Reptilian lace by Sivia Harding
lanka / yarn: Schachenmayr Regia Design Line Stripe Collection by Kaffe Fassett, (väri/color plum pudding)
puikot / needles: 2,5mm
Helmet Merletosta / Beads from Merletto
get well soon@ravelry
Ja aika hienot niistä tuli. Myös kummitädin mielestä. Sukat valmistui noin kolme tuntia ennenkö lähdettiin mörkömiehen kanssa puolimaratonin viimeistelylenkille (joka suuntautui kummitädin kotiin). Se oli muutoinkin hyvä reissu (sen lisäksi, että olosuhteisiin nähden kummitäti voi aika hyvin), koska kummisedältä sai lisää itseluottamusta puolimaratonin juoksemiseen. Ja loppuviimein kummisetä itse ilmaantui myös lähtöviivalle lauantaina (juosten tosin paljon kovempaa kuin minä, mutta hän onkin harjoitellut kymmenisen vuotta).
And they turned out really pretty. Even my godmother loved them. I finished them about 3 hours before mörkömies and I went for the last run before half marathon (to my godmother's home). It was a good visit (godmother is doing fine when you consider the circumstances), since my godfather gave me confidence for the half marathon. In the end, he showed up to the start line on Sat (and ran a lot faster than I did, but he has been doing this for ten years).
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti