Like the Finnish Olympic team, I also knitted during the olympic games. Ravellenic Games were held in ravelry and this time I was in team The Big Bang Gang.
Ei se nyt menny niinkuin elokuvissa. Mulla oli suuret suunnitelmat usean mitalin saaliista (ja noin kolmesta projektista), loppuviimein sain yhden tehtyä. Saanko esitellä, House Targaryen.
It didn't go like I planned. I had hopes for several metals (and three finished projects) but in the end I managed to finish one. Let me introduce you, House Targaryen.
House Targaryen by Christine Pike
puikot / needles: 2,5mm & 3 mm
lanka / yarn: Kirjo-Pirkka
Daenerys Targaryen @ravelry
Näillä irtosi mitalit Sock Hockeystä, Single-skein Speed-skatesta ja Stash Skeletonista. Tuo lanka on lojunut varastossa varmaan siitä asti kun muutin Tampereelle ja koska se nyt sattui olemaan ainut kokonainen kerä aloe vera -käsiteltyä lankaa kaapissa, se päätyi näiksi yösukiksi. Koska alkuperäinen malli on tehty sport-vahvuisesta langasta, lisäsin silmukkamäärän 64:stä 72:een ja käytin varressa 3mm puikkoja. Kantapää taas on ihan perus 3o 1n joustinta.
I got medals in Sock Hockey, Single-skein Speed-skate and Stash Skeleton with these socks. The yarn has been in my stash since I moved to Tampere and since it was the only full skein of sock yarn with aloe vera, it was the only option for night socks. The original pattern was for sport weight yarn, so I increased the number of sts from 64 to 72 and used 3mm needles for the cuff. The heel is just 3x1 rib.
Tämä oli jo toinen malli noista Christine Piken Game of Thrones -sukkamalleista minkä olen neulonut. Tykkäsin kyllä kovasti. Vielä olisi jäljellä House Greyjoy, jotka ajattelin neuloa siskon kihlatulle joka valmistui fysioterapeutiksi viime perjantaina.
This was already a second pattern I knitted out of Christine Pike's Game of Thrones socks. And I liked these also, just like House Baratheons. I haven't knitted House Greyjoy yet, but maybe I'll knit them to my sister's fiancee who graduated as a physiotherapist last Friday.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti