Sivut

keskiviikko 26. helmikuuta 2014

Ajopuu / Driftwood


Olympiakisojen ensimmäisenä varsinaisena kilpailupäivänä valmistui paita. Tarkalleen ottaen Isabell Kraemerin Drifwood. Niistä kahdesta Wollmeise DK -vyyhdistä, mitä keväällä ostin. Koska lanka loppui hihoissa, on niitä jatkettu kaksinkertaisella Purella.
During the first competition day of the Olympics, I finished a sweater. To be precise, Isabell Kraemer's Driftwood from the two skeins of Wollmeise DK I got last spring. Since I ran out of yarn during the sleeves, I finished them with Pure held double. 

Driftwood by Isabell Kraemer
puikot / needles: 4mm & 3,5mm
lanka / yarn: Wollmeise DK (petit poison nro 5 dark & Neptun dark), Wollmeise pure (petit poison nro 5 dark & Neptun dark)
ajopuu @ravelry

Lopputuloksesta tykkään kyllä. Omia muokkauksia on lähinnä isompi silmukkamäärä hihoissa ja tuo joustinneule kauluksessa. Alkuperäisessä se on sileää. Ja enemmän nappeja. Napit Merletosta.
I like the final result. I had more stitches in the sleeves and switched the stockinette from the collar with 2x2 rib. And more buttons. Buttons from Merletto.

Ravellenic Gameseihin osallistuin jälleen kerran, se nyt ei mennyt niinkuin elokuvissa. Lähdin aika isoa määrää mitaleja metsästämään, mutta loppupeleissä ensimmäinen viikko kului purkaessa. Yhden projektin sain valmiiksi, mutta siitä lisää kunhan mitalit on jaettu.
I participated in the Ravellenic Games, but that didn't go like in the movies. I had quite large expectations for medals, but in the end, the first week I was purling and I managed to finish one project. More about that after I've been summoned to the podium.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti